KazDATA анықтамасы не үшін қажет

басқарушыларға, сатушыларға жəне кəсіби жəне жас маркетологтарға

Маркетингтік бизнес-анықтама Қазақстанда коммерциялық қызметпен айналысатын барлық адамдарға қажет.

Ендігі уақытта кəсіби немесе жас мамандар маркетингтік тапсырмаларды жылдам шеше алады.

KazDATA маркетингтік бизнес-анықтамасынан алатын ақпарат сізді нарықтағы жағдайды өте жақсы, санмен білетін кəсіби адам етеді.

Анықтама 4 модулден тұрады. Сіз өзіңізге қажет модулдерге ғана ақы төлеп, қолдана аласыз. Төлемақы əрекет етуші тарифтер бойынша жүзеге асырылады.

1 минут ішінде KazDATA анықтамасының көмегімен шешуге болатын маркетингтік міндеттер

Тауарлар

  1. Нарық көлемін анықтау
  2. Нарықтың ауқымын/үлесін есептеу
  3. Нарықтық əлеуетті бағалау
  4. Маусымдылықты есептеу

Тұтынушылар

  1. Мақсатты аудиторияны анықтау
  2. Нарық көлемін бағалау
  3. Мақсатты аудиторияға байланысты тұтынушылар тізімін құру
  4. Байланыс деректерін алу

Бəсекелестер

  1. Бəсекелестерді анықтау

Жазыл, төле және пайдалан

Жазылу